Trabzonspor'un unutulmaz isimlerinden İbrahim Yattara, sosyal medyada gündem olan bir diyalogla yeniden taraftarların ilgi odağı oldu. Bir Fenerbahçe taraftarının şampiyonluk sorusuna verdiği yanıt, özellikle bordo-mavili camiada geniş yankı uyandırdı.
Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde Yattara'nın yanına gelen bir taraftar, "Yattara! Fener bu sene şampiyon olur mu?" diye sordu. Deneyimli futbolcu bu soruya kısa ve dikkat çekici bir şekilde, "8 sene sonra..." yanıtını verdi.
Taraftarın "Bırak şimdi!" sözleriyle devam eden sohbetinde, "Aziz Yıldırım geldi" ifadesi üzerine Yattara bu kez soruyu kendisi yöneltti.
"ŞAMPİYONLUK İSTİYOR MUSUN?"
Yattara, Fenerbahçeli taraftara dönerek, "Şampiyonluk istiyor musun?" diye sordu. Taraftarın "Evet" cevabını vermesi üzerine ise Trabzonspor camiasında yıllardır tartışılan 2010-2011 sezonuna gönderme yaparak, "Bize 2010 kupasını geri ver." ifadelerini kullandı.
SOSYAL MEDYADA GÜNDEM OLDU
Yattara'nın bu sözleri kısa sürede sosyal medya platformlarında yayıldı. Özellikle Trabzonsporlu taraftarlar tarafından yoğun şekilde paylaşılan görüntüler, çok sayıda yorum ve etkileşim aldı.
Bordo-mavili taraftarların hafızasında özel bir yere sahip olan Yattara, yıllar geçmesine rağmen Trabzonspor'a dair yaptığı açıklamalar ve renkli kişiliğiyle gündem olmaya devam ediyor.








