Trabzon Valisi Aziz Yıldırım, Vakfıkebir ilçesinin Çamlık Sahil Mahallesi’nde ikamet eden Kore Gazisi Ahmet Bahadır’ı ziyaret etti. Bu anlamlı ziyaret sırasında, Vali Yıldırım gazinin sağlığı ve ihtiyaçları hakkında bilgi alarak geçmişteki fedakârlıkları için kendisine teşekkür etti. Kore Savaşı’nda gösterdiği kahramanlık ve vatanseverlikten dolayı Ahmet Bahadır’a duyulan minnet bir kez daha ifade edildi. Ziyaret dolayısıyla memnuniyetini dile getiren gazimiz Vali Yıldırım ve beraberindekilere teşekkür etti
Genel
06 Aralık 2024 - 16:33
VALİ YILDIRIM, KORE GAZİSİNİ ZİYARET ETTİ
Genel
06 Aralık 2024 - 16:33










