Trabzon Büyükşehir Belediyesince şehir içi ulaşımı rahatlatmak amacıyla Köprüaltı ve Postahane mevkiilerinde hayata geçirilen dolmuş düzenlemesi, sahada uygulanamadı. Şoförler ve vatandaşların tepkisi üzerine sabah saatlerinde alınan önlemler fiilen ortadan kalktı.
Uygulamanın başlamasıyla birlikte Köprüaltı mevkiinde tansiyon yükselirken, bölgede bulunan Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Ömer Hakan Usta, yaşanan sürece ilişkin açıklamalarda bulundu.
Düzenlemenin istişareyle ele alınacağını belirten Usta, “Cemiyette tekrar oturup konuşacağız, eksikleri gidereceğiz. Yeni bir düzenleme var. Bu düzenlemeleri durak başkanlarımızla istişare ettik. Ancak sistemin getirdiği bazı eksiklikler olabilir. Vatandaşın serzenişleri var. Yeni formüller bakacağız.” dedi.
Usta, düzenlemenin Trabzon adına yapıldığını vurgulayarak, sürece herkesin saygı duyması gerektiğini ifade etti. Bazı şoförlerin tepkisel eylemlerine değinen Usta, bu kişilerle de görüşmelerin sürdüğünü söyledi.
Kent genelinde 20 dolmuş durağı bulunduğunu hatırlatan Usta, sorunların sınırlı sayıda durakta yaşandığını belirterek, “20 durağımız var, bunlardan birkaçında sorun yaşanıyor. Bu araçları buradan kaldırıp, meselenin esas çözüm yeri olan şoförler odasında konuşarak halledeceğiz.” ifadelerini kullandı.










