Başkan Ertuğrul Doğan: “Hakem Hatalarından 20 Puan Kaybettik”
Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Trendyol Süper Lig'in 34. haftasında oynanan Kasımpaşa maçıyla ilgili açıklamalarda bulundu. Doğan, maçın son dakikasında iptal edilen golün ardından Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF) resmi başvuruda bulunacaklarını duyurdu. Başkan, hakem hatalarına karşı sert bir tepki göstererek, Türk futbolundaki sistematik adaletsizliklere dikkat çekti.
VAR UYGULAMASI ELEŞTİRİLDİ
Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, VAR sistemine de eleştirilerde bulundu. Kasımpaşa maçında, golün iptal edilmesinin ardından VAR'ın çok hızlı bir şekilde ofsayt değerlendirmesi yaptığını belirten Doğan, sistemin işleyişine dair soru işaretlerinin bulunduğunu ifade etti. “Bu konuda resmi başvuruyu bugün TFF’ye yapacağız” diyen Doğan, hakem kararlarının kulüpleri zor durumda bıraktığını ve her hafta benzer hataların devam ettiğini vurguladı.
YABANCI VAR UYGULAMASI VE SİSTEMİN İŞLEYİŞİ
Son dönemde gündeme gelen yabancı hakemlerin VAR uygulamasına da değinen Doğan, yalnızca uygulamanın kendisinin değil, sistemin işleyişinin de tartışılması gerektiğini söyledi. “Bir sistem kötüyken, nasıl bu kadar kötü hale getirilir, ilginç” şeklinde konuşan Doğan, Türk futbolunda mevcut hakem sisteminin işleyişine dair önemli bir eleştiri yöneltti.
Trabzonspor'un bu açıklamaları, Türk futbolundaki hakem kararlarına ve VAR uygulamalarına dair daha geniş bir tartışmayı beraberinde getirebilir.








