Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarına bugün TSİ 11.30'da yaptığı antrenmanla devam etti.Teknik Direktör Abdullah Avcı yönetiminde Macaristan’ın Szeged şehrinde yapılan antrenmanda oyuncular, dengeye bağlı teknik ısınmanın ardından 5'e 2 ve şut çalışması gerçekleştirdi. Antrenman turnuva ile son buldu. Antrenmanda, milli takımlarda görev alan oyuncular yer almadı.Fırtına hazırlıklarını bugün TSİ 19.00'da yapacağı antrenmanla sürdürecek.
Spor
06 Temmuz 2024 - 13:22
Güncelleme: 06 Temmuz 2024 - 23:15
TRABZONSPOR HAZIRLIKLARINI SÜRDÜRÜYOR
Spor
06 Temmuz 2024 - 13:22
Güncelleme: 06 Temmuz 2024 - 23:15








