Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan, bordo-mavili kulübün hedefleri, altyapı çalışmaları ve yeni projelerine ilişkin İstanbul’da düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
Bir otelde basın mensuplarıyla bir araya gelen Doğan, geçtiğimiz hafta Trabzon Valiliği ile önemli bir protokole imza attıklarını belirterek, “Artık Trabzon’da bir spor lisesi önümüzdeki yıldan itibaren faaliyete geçecek. Bu adım, genç sporcuları daha bilinçli ve sistemli bir şekilde yetiştirmemize olanak sağlayacak.” dedi.
Doğan, altyapı gelişimi kapsamında uluslararası iş birliklerine de önem verdiklerini kaydederek, “Dünyanın dört bir yanındaki futbol akademileriyle ortak projeler yürütmek istiyoruz. Portekiz ve Fransa’da bazı kulüplerle görüşmelerimiz var. Genç yeteneklerimizi bu ülkelerde geliştirmeyi hedefliyoruz.” ifadelerini kullandı.
Kulüp olarak altyapıdan A takıma oyuncu kazandırmayı sürdürülebilir başarı açısından hayati gördüklerini dile getiren Doğan, Trabzonspor’un geleceğini genç oyuncularla inşa etmeye kararlı olduklarını vurguladı.








