Türkiye Görme Engelliler Spor Federasyonu tarafından Çankırı'da düzenlenen Goalball Kadınlar 2. Lig Müsabakaları'nda Trabzon Engelsiz Gelişim Spor Kulübü, kenti ilk kez kadınlar kategorisinde temsil ediyor.14 ilden 19 takımın mücadele ettiği organizasyonda yer alan Trabzon ekibi, sportif başarının yanı sıra görme engelli kadınların spora katılımını artırmayı hedefliyor.Takımın antrenörü ve kulüp başkan yardımcısı Kenan Günaydın, Trabzon adına bir ilki gerçekleştirmenin gururunu yaşadıklarını belirterek, sporcuların uzun süredir büyük özveriyle hazırlandığını söyledi. Günaydın, amaçlarının sadece başarı elde etmek değil, görme engelli kadınlara ilham olmak ve Goalball branşının gelişimine katkı sunmak olduğunu ifade etti.Kafile Başkanı ve Kulüp Yönetim Kurulu Üyesi Muhammet Kılıç da Trabzon'u temsil etmenin büyük bir sorumluluk olduğunu vurgulayarak, sporcuların ortaya koyduğu azim ve mücadelenin her türlü başarıdan daha değerli olduğunu kaydetti.Çankırı'da devam eden müsabakalarda Trabzon Engelsiz Gelişim Spor Kulübü, kentin ilk görme engelli kadın Goalball takımı olarak Trabzon'u en iyi şekilde temsil etmek için mücadelesini sürdürüyor.
Spor
26 Haziran 2026 - 20:25
TRABZON'U GOALBALL KADINLAR LİGİ'NDE İLK KEZ TEMSİL EDİYORLAR
Spor
26 Haziran 2026 - 20:25







