Trabzon polisi, uyuşturucuya geçit vermiyor. İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, motosikletli polis timleri ile Akçaabat ve Beşikdüzü İlçe Emniyet Müdürlüklerinin ortak yürüttüğü operasyonlarda önemli bir başarıya imza atıldı.8-15 Eylül 2025 tarihleri arasında adli makamların talimatıyla gerçekleştirilen denetimlerde 23 kişi üzerinde yapılan aramalarda çeşitli miktarlarda uyuşturucu madde, kenevir bitkisi ve düzeneklerin yanı sıra ruhsatsız silahlar da ele geçirildi. Polis ekipleri, hem uyuşturucu ticaretine hem de yasa dışı silah bulundurulmasına karşı kararlılıkla mücadele ederken, yakalanan şahıslar hakkında adli işlem başlatıldı.Trabzon İl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “Zehirle mücadelemiz kararlılıkla devam edecektir” denilerek uyuşturucuya karşı yürütülen çalışmaların hız kesmeden süreceği vurgulandı.
Spor
16 Eylül 2025 - 11:46
TRABZON'DA UYUŞTURUCUYA GEÇİT YOK!
Spor
16 Eylül 2025 - 11:46








