Trabzon’da sahipsiz hayvanlar için önemli adım: Birlik kuruluyor
Trabzon’da sahipsiz hayvanların korunması ve yaşam koşullarının iyileştirilmesi amacıyla “Trabzon İli Sahipsiz Hayvanları Koruma Birliği”nin kurulması için çalışmalar başlatıldı.
Trabzon Valiliği öncülüğünde düzenlenen toplantının ardından kurulmasına karar verilen birlik için 18 ilçe belediyesi tüzük onay sürecini tek tek başlattı.
Ortahisar Belediyesi ilk onayı verdi
Birliğin kurucu üyeleri arasında yer alan Ortahisar Belediyesi, tüzüğü belediye meclisinde yapılan oylamayla kabul etti.
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, yaptığı açıklamada, “Belki de Türkiye genelinde örnek olacak bir çalışmaya imza atıyoruz. Bu faydalı projeyi merkezi yönetimle iş birliği içinde yürüteceğiz.” ifadelerini kullandı.
Tüm ilçeler ortak hareket edecek
Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nin öncülüğünde yürütülecek proje kapsamında 18 ilçe belediyesi iş birliği içinde çalışacak.
Birlik, şehir genelinde sahipsiz hayvanların korunması, bakımı ve rehabilitasyonuna yönelik kalıcı çözümler üretmeyi hedefliyor.








