Trabzonspor ile yollarını ayıran kaleci Taha Tepe, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla bordo-mavili camiaya veda etti.
2019 yılında Trabzonspor’a katılan ve beş sezon boyunca kulübün formasını giyen genç kaleci, veda mesajında kulüpte geçirdiği yılları “hayatının en kıymetli zamanları” olarak tanımladı.
“Bu formayı gururla giydim”
Sosyal medya üzerinden yaptığı duygusal paylaşımda Taha Tepe, şu ifadelere yer verdi:
“Bugün Trabzonspor ile olan yolculuğum resmen sona eriyor. Bu formayı gururla giydiğim, hayallerimin peşinden koştuğum, hem saha içinde hem dışında çok şey öğrendiğim tam 5 yıl…”
Her satırı vefa ve minnet duygusuyla yazılan mesajında genç kaleci, saha içindeki mücadelenin yanı sıra kulüp içindeki dostluklara da değindi.
“Taraftarın desteğini her zaman hissettim”
Tepe, takım arkadaşlarına, teknik ekibe ve kulüp çalışanlarına teşekkür ederken, Trabzonspor taraftarına özel bir paragraf ayırdı:
“Her şartta desteğini hissettiren büyük Trabzonspor taraftarına sonsuz teşekkür ederim. Bu camiada geçirdiğim her an benim için kıymetliydi.”
Yeni bir yolculuk başlıyor
Trabzonspor kariyerini noktalayan Taha Tepe, mesajının sonunda şu ifadeleri kullandı:
“Şimdi yeni bir yolculuk başlıyor. Ama bilin ki, burada yaşadığım güzel anılar hep kalbimde olacak.”









