Geçmiş dönemlerde SEBAT GENÇLİK forması giymiş eski futbolcular Arif Özcan, İskender Önal, Turgay Semercioğlu, Temel Kazancıoğlu, Serdar Bali, Servet Özkara, Ahmet Ziya Atasoy, Ömer Tayyar Kara ve Abdullah Kolot, elde edilen şampiyonluk nedeniyle kulübümüzü ziyaret ederek tebriklerini iletti.
Başkan Atalay Armutcu ve Asbaşkan Zekai Dülger, kahvaltı programında eski futbolcuları ağırladı. Organizasyona Teknik Direktör Turgay Karslı ve İdari Menajer Caner Çuvalcıoğlu da katıldı.
Buluşmada birlik ve beraberlik ön plana çıkarken, kulübümüzün geçmişi ile bugünü bir araya geldi ve şampiyonluğun gururu hep birlikte paylaşıldı.








