Nesine 3. Lig 3. Grup’ta yer alan Trabzon ekiplerinden Sebat Gençlikspor, uzun yıllar Altınordu’da forma giyen, son olarak TFF 1. Lig’in yeni ekiplerinden Sarıyerspor’da görev alan 23 yaşındaki defans oyuncusu Rahmi Salih Kaya’yı kadrosuna kattı. Abdi Serdar Üstünsalih Tesisleri’nde Asbaşkan Zekai Dülger’in katılımı ile gerçekleşen imza töreninde başarılı stoper ile 2 yıllık sözleşme imzalandı.Asbaşkan Zekai Dülger törende yaptığı açıklamada, “Teknik ekibimizin raporu doğrultusunda kaliteli bir ismi kadromuza kattık. Rahmi’nin takımımıza önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Transferin her iki tarafa da hayırlı olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.Hedefleri olan bir takıma geldiğini belirten yeni transfer Rahmi Salih ise “Şampiyonluğu hedefleyen Sebat Gençlikspor’la anlaşmaktan dolayı çok mutluyum. Doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Sahaya çıkmak için sabırsızlanıyorum. Takıma katkı sağlamak için elimden geleni yapacağım” dedi.
Spor
10 Eylül 2025 - 17:56
SEBAT GENÇLİK'TEN BİR TRANSFER DAHA
Spor
10 Eylül 2025 - 17:56








