Trabzonspor'dan MHK hakkında çok sert bir açıklama geldi.Trabzonspor Başkan Yardımcısı Taner Fikret Saral, bordo-mavililer maruz kaldığı hakem hatalarına ilişkin açıklamalarda bulundu. Merkez Hakem Kurulu’na (MHK) yönelik sert eleştirilerde bulunan Saral, “Tahammül sınırımız çoktan aşıldı” diyerek futbol kamuoyuna önemli mesajlar verdi.Saral, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:Tahammül sınırımız çoktan aşıldı. Merkez Hakem Kurulu’nun rezillikleri, artık kabul edilemez bir boyuta ulaştı! Trabzon’da, Gaziantep’te, İzmir’de, Alanya’da, İstanbul’da… Olduğumuz her yerde, oynadığımız her maçta verdiğimiz mücadeleye gölge düşürdünüz! Sezon başından bu yana bizden çaldığınız puanlarla, kurduğunuz kirli oyunlarla, taraflı tutumunuzla buna göz yuman ‘yapı’nızla bize hesap vereceksiniz!İster sahanın içinde olsun ister dışında! Kulübümüze yönelik kurduğunuz her planı ifşa edeceğiz. Bu kirli oyunların, taraflı yönetim anlayışının ve arkanıza aldığınız ‘gücün’ bedelini, Türk futbol kamuoyu önünde hesap vererek ödeyeceksiniz. Artık yeter! Türk futbolunun iliklerine kadar işlemiş bu adaletsizliğe teslim olmayacağız. Trabzonspor camiası, milyonlarca inançlı taraftarıyla, bu düzene boyun eğmeyecektir. #BirİsyandırTrabzonspor
Spor
20 Aralık 2024 - 10:46
SARAL: "KULÜBÜMÜZE KURDUĞUNUZ HER PLANI İFŞA EDECEĞİZ"
Spor
20 Aralık 2024 - 10:46








