Trabzonspor U19 Takımı, UEFA Gençler Ligi 2. Tur ikinci maçında deplasmanda Buducnost Podgorica ile karşılaşacak. Podgorica City Stadyumunda oynanacak mücadele bugün saat 19.00'da başlayacak. Karadağ'da son antrenmanını yapan Trabzonspor ekibi çalışmalarını tamamladı.
" TRABZON'DA OYNADIĞIMIZ ŞEKİLDE OYNAMAK İSTİYORUZ VE MAÇI ALMAK İSTİYORUZ"
Maç öncesi Trabzonspor U19 Takımından Salih Malkoçoğlu açıklamalarda bulundu. Genç yıldız, "Bugünki maçın bizim için önemi çok büyük. Avrupa maçı sonuç olarak. İlk maçı Trabzon'da, hatta taraftarımızın önünde 3-1 galip geldik. Buraya da geldik, şimdi bir antrenman yaptık. İyi bir antrenman yaptık, iyi hazırlandık. Yarın da aynı şekilde, Trabzon'da oynadığımız şekilde oynamak istiyoruz ve maçı almak istiyoruz. Rehavete kapılmadan bir maç oynamak istiyoruz. İnşallah galip gelir, diğer tura geçeceğiz. Diğer turdan sonra da yolumuza bakacağız." ifadelerini kullandı.








