Trabzonspor’un parasının düşmanı gibi hareket eden Ertuğrul Doğan başkanlığındaki ve Zeyyat Kafkas asbaşkanlığındaki yönetim, geçen transfer döneminde Nenad Bjelica’nın bir dediğini iki etmemişti.Bu transfer döneminde de Abdullah Avcı üzülmesin diye şu ana kadar 2 milyar lirayı adeta çöpe atmaktan geri durmadılar. Çoğunun yaşı 30 ve bu yaşı aşmış isimlerle birlikte Bordo-Mavili kulübü emekliler cennetine çevirdiler. Kulübü çok kötü yönettiklerinin de farkına varmıyorlar. İstifa müessesinin erdemli bir yol olduğunu da bilmiyorlar. Bu kadar transferin büyük bölümünün beş para etmediğini görmelerine rağmen hala daha dış transferde umut arıyorlar.Abdullah Avcı, Poyraz Efe Yıldırım’ı, Ali Şahin Yılmaz’ı, Salih Malkoçoğlu’nu, Abdurrahman Bayram’ı Serkan Asan’ı harcarken seyrediyorlar. Geçen sezonki kadrodan da Hakan Yeşil’i, Süleyman Cebeci’yi, Veysel Sönmezsoy’u yok etmekten geri durmadılar. Daha birçok isim var da, saymaya gerek yok. Adeta Trabzonspor’un geleceğini yok etme politikası gütmekten bir milim sapmayan bir yönetim ve teknik adam anlayışı hakim Trabzonspor’da…KİRALIK GÖNDERMEK KULÜBE İHAN8ETTİR Biz burada ve bu yazıda özellikle Poyraz Efe Yıldırım üzerinde durmak istiyorum. Bu çocuk tüm alt milli takımlarda oynayan, son Avrupa Şampiyonasında da U19 Milli takımının değişmez tek santraforu olan 1.88 boyunda pivot santrafor pozisyonunu çok iyi oynayabilen bir isim olarak ön plana çıktı.Bu çocuk Abdullah Avcı isimli transfer delisi bir teknik adam tarafından geçen sezon Kasımpaşa maçında 5 dakika sahaya sürüldü, gol attı ve bir daha forma verilmedi. Sanki gol attığı için cezalandırıldı. Hatta, “Oynar da gol atmaya devam ederse, gelecek sezon istediğim ve menajerlerini çok iyi tanıdığım santrafor transferi yatar” havası estirildi. U19 Ligi gol kralı oldu. Ya arkadaş bu çocuğun birlikte oynadığı, hatta yedek bıraktığı Semih Kılıçsoy Beşiktaş forması ile A Milli takıma terfi etti. Ondan daha yetenekli Poyraz Efe Yıldırım’ı kiralık gönderip sözde pişmesini istiyormuşsunuz. Ya bırakın bu martavalları… ‘Poyraz’ı da yiyelim ve kulübe 10 milyon Euro’yu geçecek maliyetli santrafor alalım” havasındasınız.İnanın Poyraz’ın oynamasına zemin hazırlamayıp da kiralık gitmesine yeşil ışık yakarsanız sizin bu kulübü iyi niyetle yönettiğinizden de şüpheye düşeceğiz.Bilginiz olsun!
Spor
13 Ağustos 2024 - 14:02
POYRAZ EFE'Yİ KİRALIK GÖNDERİN OLUR MU?!!!
Spor
13 Ağustos 2024 - 14:02









