Trabzon’da özel gereksinimli ev hanımları, Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen futbol müsabakasında sahaya çıktı. Dostluk ve dayanışmanın öne çıktığı karşılaşma renkli görüntülere sahne oldu.
ÖZEL KADINLAR FUTBOLDA ENGEL TANIMADI
Trabzon’da özel gereksinimli ev hanımlarının oluşturduğu takımlar, Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen futbol müsabakasında sahaya çıktı.
Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Yüksel Gülay’ın da izlediği ve renkli görüntülere sahne olan karşılaşmanın başlama vuruşunu, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç’in eşi Arzu Genç yaptı.
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Engelliler Haftası kapsamında anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.
Özel gereksinimli (işitme ve konuşma engelli) ev hanımlarının oluşturduğu Furtuna ve Koçari adlı takımlar, Beşirli Çok Amaçlı Spor Salonu’nda düzenlenen futbol müsabakasında dostluk ve dayanışma için sahaya çıktı.
Programa; Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Yüksel Gülay, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç’in eşi Arzu Genç, Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Esengül Kibar, Gençlik ve Spor İl Müdürü Lokman Arıcıoğlu ile AK Parti İl Kadın Kolları Başkanı Ayfer Cihan katıldı.
Karşılaşma, Arzu Genç’in yaptığı başlama vuruşuyla başladı.
Renkli görüntülere sahne olan mücadele, Furtuna takımının 4-0’lık üstünlüğüyle sona erdi.
“DESTEK VERMEYE DEVAM EDECEĞİZ”
Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Yüksel Gülay, özel gereksinimli bireylerin toplumun ayrılmaz bir parçası olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Trabzon Büyükşehir Belediyesi olarak her zaman özel gereksinimli bireylerimizin yanında olmaya, onların sosyal hayat içerisinde daha aktif yer alabilmeleri adına çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz. Bugün sahada kazanan dostluk, sevgi ve dayanışma olmuştur. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.”
“KALPLERİMİZİ YAKLAŞTIRIYOR”
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç’in eşi Arzu Genç ise şu değerlendirmede bulundu:
“Böyle anlamlı bir organizasyonda bulunmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Özel gereksinimli bireylerimizin hayatın her alanında daha görünür ve aktif olması hepimizin ortak sorumluluğudur. Bu tür etkinlikler hem farkındalık oluşturuyor hem de kalplerimizi birbirine daha da yaklaştırıyor. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.”
Etkinliğe katılan özel gereksinimli kadınlar da desteklerinden dolayı Trabzon Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.










