Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, İnönü Mahallesi ve Yenimahalle’de kurulan Salı pazarını ziyaret ederek pazarcı esnafıyla bir araya geldi.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Başkan Kaya pazar alanlarında düzenleme ve iyileştirme çalışmaları başlattıklarını belirterek, ürünlerini taburelerde oturarak satan esnafa sandalye dağıttı.
Kaya, pazarcıların satış alanlarını daha konforlu hale getirmek için çalışmalara başladıklarını ifade etti. Esnafın taleplerini yerinde dinleyen Kaya’ya, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, Trabzon Seyyar Semt Pazarcıları Odası Başkanı ve mahalle muhtarları eşlik etti.
Başkan Kaya, pazar yerlerinde satış yapan üreticilerin zor koşullarda çalıştığını vurgulayarak, “Sabahın erken saatlerinden akşama kadar pazarda kalan esnafımızın yerde ya da taburelerde oturmasına gönlümüz razı olmadı. İlk etapta kullanımı kolay sandalyeler verdik. Önümüzdeki günlerde şemsiye ve tezgâh gibi ihtiyaçlar için de düzenlemeler yapacağız” dedi.
Pazar esnafı ise hizmetten duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Kaya ve ekibine teşekkür etti.









