YABANCI SAYISI DUDAK UÇUKLATIYOR
Trabzonspor yönetimi plansız ve programsız yabancı transferine dalınca şu anda kadroda tam 18 yabancının olmasının önüne geçemedi. Elindeki yabancılardan bir tekini bile satma becerisi gösteremeyen Ertuğrul Doğan ve ekibi dışardan oyuncu alırken ödediği çok yüksek ve piyasa değerlerini katlayan rakamlarla birlikte 4 yabancıya kısa sürede sözleşme imzalattı. Sözleşme imzalatılanların yanında en az 4 yabancı transferinin daha gerçekleşeceği konuşuluyor. Bu durumda mevcut kadrodan da çok sayıda yabancının gitmesinin şart olduğu biliniyor ancak bunun nasıl başarılacağına dair en küçük bir ip ucu verilmiyor. Sonuçta da çare olarak birçok oyuncu kamp kadrosuna dahil edilmiyor, burunlarının sürtülmesine çalışılıyor.
HEPSİ DE BÜYÜK KURTURACI DEĞİL MİYDİ?
Bordo-Mavili takım Macaristan’da kamp çalışmalarını sürdürürken, iki sezon önce takımın gol sorununu çözüp, yüksek bonservis bedeliyle satacağı hayalini kurduğu Uruguaylı Maxi Gomez, Faslı genç yetenek Monthasar Lahtimi, geçen sezon, “Takımı zirveye taşıyacak” denilerek alınan ve hava alanlarında taraftarlara coşkuyla karşılatılan Yunan oyuncu Dimitrios Kourbelis, Hırvat orta saha Tonio Teklic, İspanyol stoper Joaquin Fernandez ve, “Büyük potansiyeli var” denilerek alınan Karadağlı Ongjen Bakic Trabzon’da bırakıldı. Bu 6 oyuncu ayrı bir çalışma yürütürken, kendilerine de kulüp bulmaları tebligatı yapıldı. Bu futbolcular ise oralı bile olmazken, “Verin sözleşme süreci içinde ödemeniz gereken tazminatı, gidelim” havasını estiriyorlar.
YENİ YABANCI GELİRSE ONLAR DA DIŞLANACAK
Bu futbolcuların durumunu görenler ise, “Vay be, bir iki yıl önce takımın gücüne güç katacak, tribünleri ayaklandıracak, şampiyonluk yarışında en büyük silahlarımız olacak diye yutturulan oyuncular şimdi işe yaramaz diye kenara köşeye atılıyor. Bunların faturasını da kulüp ödüyor. Yapılan bu tüm transfer yanlışlarının faturasını kesinlikle Ertuğrul Doğan ve yönetim kurulu üyelerinin ödemesi gerekir” demekten kendilerini alamadılar. Son iki sezon içinde alınan 6 yabancı futbolcunun yanında yeni yabancı transferlerinin gerçekleşmesi durumunda Enis Bardhi, Mislav Orsic, Mahmoud Trezeguet, Taxerchis Fountas gibi oyuncuların da gönderilmesine kesin gözüyle bakılıyor. Bu isimlerle ilgili zararlar da yine kulüp tarafından karşılanmak durumunda kalacak.








