UEFA Uluslar B Ligi 4. Grup'taki ikinci maçında yarın İzmir'de İzlanda'yı konuk edecek A Millî Takımda Teknik Direktör Vincenzo Montella, Ay-Yıldızlı oyuncularımızdan Okay Yokuşlu ile birlikte basın toplantısı düzenledi.
Basın toplantısına katılan A Millî Takım oyuncularından Okay Yokuşlu, "Umarım taraftarlarımızı mutlu edeceğiz, tek hedefimiz bu." dedi. İzlanda'nın iyi bir takım olduğunun altını çizen Okay Yokuşlu, "Bizim de yapmamız gereken bu takım oyununa karşı kendi planımızı hazırlamak." diye konuştu. Türkiye'de oynadıkları her maçın kendileri için özel olduğunu kaydeden Okay Yokuşlu, "İlk maç geride kaldı ve elimizde bir fırsat var. O yüzden bu güzel şehirde kendi taraftarımızın önünde inşallah gerekeni yapıp, 3 puanı alacağız." ifadesini kullandı.
Okay Yokuşlu, İzmirli olduğunun hatırlatılması üzerine, şunları kaydetti: "Tabii ki bu tarz maçlar kendi şehrinde olduğu zaman insana özel hissettiriyor. Daha da ev sahibi hissettiriyor ama ülkemizin neresine gidersek gidelim bu duyguları her zaman en güzel şekilde sağ olsunlar bize yaşatıyorlar. Takım açısından da oyuncuların bunu hissedeceklerine eminim. Tabii ki benim için daha özel bir maç olacak."









