Sezon başında yaşadığı sakatlık nedeniyle Trabzonspor’un planlarını bozan Nijeryalı futbolcu Anthony Nwakaeme, bordo-mavili kulüple bağlarını koparmadı.
A takım listesinde yer almayan Nwakaeme’nin tedavisinin ikinci aşamasını Trabzon’da sürdüreceği bildirildi. Deneyimli oyuncunun salı günü kente gelerek kulüp sağlık ekibinin gözetiminde çalışmalarına devam edeceği öğrenildi.
Nwakaeme’nin Trabzon’da bulunduğu süreçte takım arkadaşlarıyla da bir araya geleceği kaydedildi.
Kulüp çevrelerinden alınan bilgiye göre, devre arasına kadar sahada görev alması beklenmeyen oyuncu, bilgi ve deneyimlerini teknik direktör Fatih Tekke ile paylaşarak özellikle hücum hattındaki genç futbolculara destek olacak.
Öte yandan, sakatlığı bulunan Benjamin Bouchuari’nin İstanbul’da MR programına katılacağı, çıkacak sonuca göre takıma dönüş planlamasının yapılacağı ifade edildi.








