Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 15. hafta mücadelesinde Kasımpaşa ile karşılaştı ve 2-2 berabere kaldı.
Bordo mavili takımda Nwakaeme mücadele sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Nwakaeme'nin açıklamaları şu şekilde:
İkinci yarı daha iyiydik. Artık bizim de saklayacağımız bir gerçek var. Sıkıntılı bir dönemden geçiyoruz. Bizim adımıza problemli bir durumdan geçiyoruz. Böyle ortamlarda bazen istediklerini yapamazsınız ve çabalarınız boşa gider. Bugün de öyle oldu. İkinci yarı iyi oyun çıkardık ama maalesef 1 puan aldık.
Derbiye çok vakit var. Kimlerin oynayacağına hocamız karar verecek. Bir sözüm de başkanımıza. Teşekkür ederim. Onun da istediği 3 puanı hediye edemedik. Hak ettiği değeri göstermek, bize olan yardımın karşılığını vermek için çalışmaya devam edeceğiz.







