Ziraat Türkiye Kupası A Grubu’nda yer alan Trabzonspor, Papara Park’ta Alanyaspor ile karşılaştı. Bordo mavililer karşılaşmadan 3-0’lık net bir galibiyetle ayrılarak hanesine 3 puanı yazdırdı.Karşılaşmanın ardından Trabzonspor'un yıldız oyuncusu Nwakaeme açıklamalarda bulundu.Nwakaeme açıklamalarında şu ifadeleri kullandı;Ben de hiç gitmemiş olmak isterdim. O iki yılda burada olmak isterdim. Şenol Güneş bizim için bir baba figürü. Onunla ayağa kalkacağız.
Spor
08 Ocak 2025 - 20:57
NWAKAEME KONUŞTU: ''GİTMEMİŞ OLMAK İSTERDİM''
Spor
08 Ocak 2025 - 20:57









