Trabzonspor’un Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde deplasmanda Gençlerbirliği’ni 2-1 mağlup ederek finale yükseldiği karşılaşmanın ardından maçın yıldızı Ernest Muçi açıklamalarda bulundu.
Ankara’da oynanan mücadelede geriye düşmesine rağmen oyundan kopmayan bordo-mavililer, ikinci yarıda bulduğu gollerle karşılaşmayı çevirmeyi başardı. Uzatma dakikalarında attığı golle takımını finale taşıyan Muçi, maç sonrası büyük sevinç yaşadı.
Başarılı oyuncu, deplasman maçlarının her zaman zor geçtiğini belirterek, galibiyetin önemine dikkat çekti.
Muçi, “Buraya finale çıkma hedefiyle geldik ve bunun ne kadar önemli bir maç olduğunun farkındaydık” ifadelerini kullandı.
Sezonun son bölümünde oynanan karşılaşmaların daha sert ve mücadele gücü yüksek geçtiğini belirten yıldız futbolcu, tüm takımların sahaya iddialı çıktığını söyledi.
Başarılı oyuncu, “Sezonun son bölümlerindeki karşılaşmalar her zaman daha zorlu geçiyor. Takımların hedefi olsun ya da olmasın herkes sahada cesur ve mücadeleci bir oyun ortaya koyuyor. Bu da maçların temposunu ve zorluk seviyesini artırıyor” dedi.
Finale yükselmenin kendileri açısından büyük önem taşıdığını ifade eden Muçi, takımın kupaya inandığını vurguladı.
Muçi, “Bizim için önemli olan finale yükselmekti ve bunu başardık. Şimdi hedefimiz finalde de aynı kararlılığı gösterip hak ettiğimiz kupayı kazanmak” değerlendirmesinde bulundu.
Trabzonspor’un başarılı bir sezon geçirdiğini belirten yıldız futbolcu, taraftar desteğinin de kendileri için çok önemli olduğunu söyledi.
Başarılı oyuncu, “Gerçekten çok iyi bir sezon geçiriyoruz. Taraftarımızla birlikte bu başarıyı hak ettiğimize inanıyorum. İnşallah sezonu kupayla taçlandıracağız” ifadelerini kullandı.
Geleceğiyle ilgili yöneltilen soruya da yanıt veren Muçi, Trabzonspor’da mutlu olduğunu dile getirdi.
Yıldız futbolcu, “Tabii ki burada mutluyum. Bu Trabzonspor’un kararı olacak. Trabzonspor kararı aldığı zaman hepsini göreceğiz. Geleceğin neleri getireceğini hepimiz göreceğiz” diye konuştu.










