İl başkanı Ömer Ayar görevi bugün itibariyle bıraktığını açıkladı.Ayar açıklamasında “Teşkilat İşlerinden Sorumlu Genel Başkan Yardımcımız E. Semih Yalçın ve tüm Genel Başkan yardımcılarımıza şükranlarımı sunarım” ifadelerini kullandı.Ayar açıklamasında şu ifadeleri kullandı:"Genel Başkanımız Sayın Devlet Bahçeli beyin himayelerinde yürütmekte olduğum MHP Trabzon İl Başkanlığı görevim bugün itibariyle tamamlanmıştır. Bizleri bu kutlu göreve layık gören Sayın Genel Başkanımıza ve Milliyetçi Hareket Partisine bağlılığımız ömrümüz boyunca sürecektir.Görev sürem boyunca bizlerden desteklerini esirgemeyen Teşkilat İşlerinden Sorumlu Genel Başkan Yardımcımız E. Semih Yalçın ve tüm Genel Başkan yardımcılarımıza şükranlarımı sunarım. Beraber gece gündüz çalıştığım, teşkilatımızın tüm kademesinde ki dava arkadaşlarıma teşekkür ederim."
Siyaset
12 Ekim 2024 - 17:08
MHP TRABZON İL BAŞKANI ÖMER AYAR GÖREVİNDEN İSTİFA ETTİ
Siyaset
12 Ekim 2024 - 17:08
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir











Ömer Ayar başkanımızı Trabzon'un yetiştirdiği en büyük ülkücü Bekir Sıtkı Tarım başkanımız tavsiye etmişti görevden alınırken Bekir Sıtkı başkanımıza sorulmalıydı