İBB soruşturmaları kapsamında tutuklanan, anjiyo işleminin ardından Beylikdüzü Belediye Başkanı Murat Çalık, cezaevine sevk edildi. İki kez kanser atlatan ve cezaevinde 3.5 ayda 18 kilo kaybeden, dün anjiyo yapılan Çalık için adli tıp raporu beklenirken elleri kelepçeli şekilde yeniden Buca Cezaevi'ne götürüldü.Sözcü'de yer alan habere göre doktorları, Çalık'ın kanserinin nüksetme ihtimalinin yüksek olduğu, sınırda ve riskli durumda olduğunu belirtti.Çalık'ın doktoru cezaevine yeniden sevkine ilişkin kararın İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'na ait olduğu belirtilirken, cezaevi koşullarının kanserinin yeniden nüksetmesine neden olabileceğini vurguladı.
Gündem
11 Temmuz 2025 - 17:19
Güncelleme: 11 Temmuz 2025 - 18:14
MEHMET MURAT ÇALIK YENİDEN CEZAEVİNE GÖNDERİLDİ
Gündem
11 Temmuz 2025 - 17:19
Güncelleme: 11 Temmuz 2025 - 18:14










