Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, resmi imza töreninde konuştu. Onuachu ve transferler hakkında konuşan Güneş, şunları söyledi;
ONUACHU KESİNLİKLE ÇOK FAYDALI OLDU
Şu an 14 tane yabancımız var. Transferi zaten başkanımız ve yönetimimiz yapıyor. Forvet tarafımıza Banza'yı aldık. Onuachu kesinlikle çok faydalı oldu ama ekonomik bir tarafı var. Teknik bir tarafı var. Oluşan duruma göre değerlendireceğiz, o veya bir başkası. Eldekilerden daha iyi oyuncu almak istiyoruz, oda bir gerçektir. Onuachu da bunlardan birisidir.








