Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, U19 takımında forma giyen Arda Öztürk’ün A Takımda neden yer almadığına ilişkin soruya, “Teklifler geldiğini söylediler, gidip oynamasını söyledim.” yanıtını verdi.
Trendyol Süper Lig’in 19. haftasında sahasında Kasımpaşa’yı 2-1 mağlup eden Trabzonspor’da karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Tekke, altyapıdan oyuncuların durumu hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Genç oyuncu Arda Öztürk’ün durumu hakkında net ifadeler kullanan Tekke, Arda’nın bu sezon altyapıda devam edeceğini belirterek, şunları söyledi:
“Arda bizimle bu sezon aslında şu an altyapıda devam ediyor ve devam edecek. Teklifler geldiğini söylediler, gidip oynamasını söyledim. Sadece isim olarak değil şunu söylüyorum; gönderdiğimiz Arif altyapıdan değil miydi? Arif bugün itibarıyla altyapıdan çıkan ve konuşulmak istenen oyuncuların en az beş gömlek üstündeydi. Arif’i görmek isteyen var mıydı? Yoktu.”
“ÇOCUKLAR ŞU AN YETERSİZ”
Altyapı oyuncularının mevcut durumuna da değinen Tekke, bazı eksiklerin bulunduğunu vurgulayarak, şu ifadeleri kullandı:
“Şu an bu çocuklarımız yetersiz. Potansiyeli olan oyuncularımız var ama yetersiz. Bunu ben söylüyorum. Bizimle antrenmana çıkan oyuncular var, yeterli olanlar var. Şu an Salih bunların önünde, Taha bizden çıkıyor ama onların da eksikleri var. A takıma almamızın sebebi bu eksikleri tamamlayabilmek.”
Genç oyuncuların erken beklenti altına sokulmaması gerektiğini dile getiren Tekke, sözlerini şöyle tamamladı:
“O çocukları alıp sahaya koyalım diye birileri istiyor, ben de istiyorum. Ama benim niyetim açık. Yetenekli olanlar hemen antrenmana gelsin diyorum. Altyapı antrenmanlarını izleme durumum yok. Geçen sene de detaylı değerlendirme yapma şansım olmadı. Sadece maçlardaki performanslarına baktım.”










Genç futbolcuları en amlamasi gereken fatih hoca Arif Bosluk uzerinden alt yapi degerlendirmis. Eger alt yapı arif boşluk'tan 5 gömlek.daha kötu ise fatih tekke dahil tüm alt yapı bugün istifa etsin. Alt yapıyı ancak bu kadar değersizlestiren yorum olur. Son 3 yılın sampiyonu olan u19 takımı var. Fatih hoca son iki maç haric alt yapıdan oyuncu oynatmadi. Oynattıği kisi de adam forvet onu da bek oynatıp seyircinin önune attı. Fatih hoca alt yapıyı rn iyi anlamasi gereken kişiydi. Bu kadar stoperde sıkısık oldugu yerde alt yapıdan stoper oynamayan fatih orta saha veya forvette alt yapıdan oyuncu oynatmasini beklemek bence hayal.