TRABZON’A O KUPAYI GETİRECEĞİZTürkiye Ampute Futbol Süper Ligi'nde 2025-2026 sezonunu üçüncü sırada tamamlayan Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ampute Futbol Kulübü, antrenörü Faruk Kuduban, sezon değerlendirmesi yaparak, gelecek sezon kupayı Trabzon'a getirmeyi amaçladıklarını ifade etti.Türkiye Ampute Futbol Süper Ligi 2025-2026 sezonunu üçüncülük kupasıyla tamamlayan Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ampute Futbol Kulübü, gelecek sezon hedefini şampiyonluk olarak belirledi. Sezonu değerlendiren Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ampute Futbol Kulübü Antrenörü Faruk Kuduban, elde edilen başarının önemli olduğunu belirterek, yeni sezonda şampiyonluk kupasını Trabzon'a kazandırmak için çalışacaklarını söyledi. Kuduban yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ampute Futbol Kulübü olarak, Ampute Süper Ligi'nde 2025-2026 sezonunu geride bıraktık. Oldukça zorlu geçen bir sezonun ardından yerli ve yabancı tüm sporcularımızı tebrik ediyoruz. Türkiye Süper Ligi'ni üçüncü sırada tamamladık ve kupamızı Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Ahmet Metin Genç'in elinden aldık. Bu vesileyle, kulübümüze verdiği maddi ve manevi desteklerden dolayı Başkanımız Sayın Ahmet Metin Genç'e teşekkür ediyoruz. Ayrıca Genel Sekreterimiz Sayın Fatih Göktaş'a, Spor Dairesi Başkanımıza, ilgili müdürlerimize, ulaşım konusunda bizlere destek olan Gençlik ve Spor İl Müdürümüze, şoförlerimize, sahada görev yapan çalışma arkadaşlarımıza, malzemecimize, masörümüze ve tüm ekibimize teşekkür ediyoruz. Federasyonumuza da desteklerinden dolayı şükranlarımızı sunuyoruz” dedi.DAHA GÜÇLÜ BİR TAKIM OLUŞTURACAĞIZ
Sahada iyi bir performans sergilediklerini ifade eden Kuduban, “Sporcularımızla birlikte anlamlı ve güzel bir sezon geçirdik. Türkiye Kupası'nda yarı final ve final müsabakalarında mücadele etme hakkı kazandık. İstediğimiz sonuçları alamamış olsak da iyi mücadele ettik. Özellikle son dakikalarda yediğimiz gollerle mağlubiyetler yaşadık. Buna rağmen İstanbul Şişli'de oynanan karşılaşmalarda güzel bir enerji ve olumlu geri dönüşler aldık. Böylece 2025-2026 sezonunu tamamlamış olduk. Ulaşım konusunda bizlere destek veren Karayolları Genel Müdürlüğü'ne, Karayolları Bölge Müdürlüklerine ve misafirhanelerini bizlere açan tüm yetkililere teşekkür ediyoruz. Ayrıca Yönetim Kurulu Üyemiz Enes Ramazanoğlu'na da katkılarından dolayı teşekkür ediyoruz. Yeni sezonda daha güçlü bir Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ampute Futbol Kulübü oluşturmak istiyoruz. 2026-2027 sezonunu şampiyonluklarla tamamlamayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda Büyükşehir Belediye Başkanımızdan takımımıza maddi ve manevi anlamda daha fazla destek bekliyoruz. İnşallah 2026-2027 sezonunda hem Türkiye Kupası'nda hem de Süper Lig'de Trabzon'umuza şampiyonluklar kazandırmak istiyoruz. Belediyemizin önemli sosyal projelerinden biri olarak hem sosyal anlamda çalışmalarımızı sürdürmeye hem de sportif başarılarla güzel sonuçlar almaya devam edeceğiz. Bu anlayışla yolumuza kararlılıkla devam ediyoruz” diye konuştu
Sahada iyi bir performans sergilediklerini ifade eden Kuduban, “Sporcularımızla birlikte anlamlı ve güzel bir sezon geçirdik. Türkiye Kupası'nda yarı final ve final müsabakalarında mücadele etme hakkı kazandık. İstediğimiz sonuçları alamamış olsak da iyi mücadele ettik. Özellikle son dakikalarda yediğimiz gollerle mağlubiyetler yaşadık. Buna rağmen İstanbul Şişli'de oynanan karşılaşmalarda güzel bir enerji ve olumlu geri dönüşler aldık. Böylece 2025-2026 sezonunu tamamlamış olduk. Ulaşım konusunda bizlere destek veren Karayolları Genel Müdürlüğü'ne, Karayolları Bölge Müdürlüklerine ve misafirhanelerini bizlere açan tüm yetkililere teşekkür ediyoruz. Ayrıca Yönetim Kurulu Üyemiz Enes Ramazanoğlu'na da katkılarından dolayı teşekkür ediyoruz. Yeni sezonda daha güçlü bir Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ampute Futbol Kulübü oluşturmak istiyoruz. 2026-2027 sezonunu şampiyonluklarla tamamlamayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda Büyükşehir Belediye Başkanımızdan takımımıza maddi ve manevi anlamda daha fazla destek bekliyoruz. İnşallah 2026-2027 sezonunda hem Türkiye Kupası'nda hem de Süper Lig'de Trabzon'umuza şampiyonluklar kazandırmak istiyoruz. Belediyemizin önemli sosyal projelerinden biri olarak hem sosyal anlamda çalışmalarımızı sürdürmeye hem de sportif başarılarla güzel sonuçlar almaya devam edeceğiz. Bu anlayışla yolumuza kararlılıkla devam ediyoruz” diye konuştu








