Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Ziraat Türkiye Kupası Finali öncesinde futbolculara verilecek primle ilgili açıklamalarda bulundu.
HT Spor’da konuşan Doğan, bordo-mavili takımın 22 Mayıs’ta Antalya’da TÜMOSAN Konyaspor ile oynayacağı final öncesi motivasyon vurgusu yaptı.
“REKOR BİR PRİM OLACAK”
Başkan Ertuğrul Doğan, finalin kazanılması halinde futbolculara önemli bir prim verileceğini belirtti.
Doğan, “Gerekeni fazlasıyla yapacağım. Rekor bir prim olacak.” ifadelerini kullandı.
“ÇOK CİDDİ EMEK VERİLDİ”
Sezon boyunca teknik heyet ve futbolcuların büyük bir özveriyle çalıştığını vurgulayan Doğan, taraftar desteğine de dikkat çekti.
Doğan, “Çok ciddi ekibimiz, Fatih Tekke, teknik kadro ve futbolcular emek verdi.” dedi.
“ANTALYA’DA AYNI ATMOSFERİ BEKLİYORUZ”
Trabzonspor taraftarının sezon boyunca önemli destek verdiğini söyleyen Doğan, final maçında da aynı coşkunun yaşanmasını beklediklerini ifade etti.
Doğan, “Antalya’da da aynı atmosferi bekliyoruz.” diye konuştu.










