Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Galatasaray maçı öncesinde teknik heyetin performansına ilişkin değerlendirmelerde bulunarak, “Bu yılın kazananı Trabzonspor’dur.” dedi.
Doğan, İstanbul’da düzenlenen Trabzon Günleri kapsamında yaptığı açıklamada, organizasyondan memnuniyet duyduğunu belirterek, etkinliğin önemli bir buluşma olduğunu ifade etti.
Takımın mevcut durumuna ilişkin değerlendirmelerde bulunan Doğan, teknik direktör Fatih Tekke ve ekibinin önemli bir performans ortaya koyduğunu vurguladı.
Trabzonspor’un daha sınırlı bütçelerle mücadele ettiğine dikkati çeken Doğan, teknik heyetin bu süreçte başarılı bir tablo ortaya koyduğunu kaydetti.
Kulüpte uzun vadeli bir yapılanma hedeflediklerini belirten Doğan, 3-4 yıllık planlama doğrultusunda hareket ettiklerini ifade etti.
Kalıcı başarı için sağlam bir yapı kurulmasının öncelikleri olduğunu dile getiren Doğan, kısa vadeli sonuçlardan ziyade sürdürülebilir başarıya odaklandıklarını aktardı.
Kulübün mali yapısına da değinen Doğan, borç yükünün azaltılması yönünde çalışmaların sürdüğünü belirterek, ilerleyen süreçte daha güçlü bir kadro oluşturmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.








