ANKARA’da Trabzon Tanıtım Günleri kapsamında düzenlenen VakıfBank 61 Sohbet Programı’nda Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan, açıklamalarda bulundu.
Başkent Millet Bahçesi’nde devam eden etkinlikler kapsamında konuşan Doğan, görevine ve Trabzonspor’a ilişkin dikkat çeken ifadeler kullandı.
“BAŞKANLIK HAYALİM HİÇ OLMADI AMA EN ONURLU GÖREVLERDEN BİRİ”
Doğan, Trabzonspor başkanlığına dair düşüncelerini şu sözlerle anlattı:
“Trabzonspor’da yöneticilik yapıyorum ama başkanlık hayalim hiçbir zaman olmadı. Buna rağmen Trabzonspor başkanlığının en onurlu görevlerden biri olduğunu düşünüyorum.”
Görevin manevi değerine vurgu yapan Doğan, “Bu görev sadece bir sorumluluk değil, çok büyük bir manevi değer taşıyor” dedi.
“TRABZONSPOR HERKESE VERDİĞİNİN FAZLASINI VERİR”
Trabzonspor’un camia gücüne dikkat çeken Doğan, “Kimse Trabzonspor’a kattığından daha fazlasını katamaz. Trabzonspor herkese verdiğinin daha fazlasını verir” ifadelerini kullandı.








