Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan, Galatasaray ile oynanacak olan iki kritik maç öncesinde hakem yönetimi ve transfer dönemiyle ilgili değerlendirmelerde bulundu.
Doğan, Galatasaray ile yapılacak maçlar öncesinde adil bir hakem yönetimi beklentilerini dile getirerek, “Galatasaray ile 2 maç yapacağız. Bugüne kadar lider geldiler. Bizim tek isteğimiz, iki maçta hakem konuşulmasın. Sahada da hak eden kazansın,” dedi.
Osimhen’in transferi hakkında da konuşan Doğan, Nijeryalı golcünün Trabzonspor’a transfer edilmesinin maliyet nedeniyle mümkün olamadığını belirtti. “Osimhen konusuna gelince, menajerler bize de önerdi. Biz de rakamları veremeyeceğimizi söyledik. Biz 20 versek, belki Galatasaray 25 verecekti. Dolayısıyla Osimhen konusu bundan ibaret,” şeklinde konuştu.
Başkan Ertuğrul Doğan, söz konusu maçlar ve transfer gelişmeleriyle ilgili olarak takımın hedeflerine odaklandıklarını ve şampiyonluk yolunda ellerinden gelenin en iyisini yapacaklarını vurguladı.








