‘TRANSFERİ DURDURDUK’ AÇIKLAMASI GELDİ
Trabzonspor’un renklerine en çok katmak istediği futbolculardan biri Fransa’nın Chermont takımında forma giyen 23 yaşındaki Avusturyalı orta saha oyuncusu Muhammed Chem oldu. Uzun süredir Başkan Ertuğrul Doğan genç on numarayı takıma kazandırabilmek için büyük çaba harcıyor. Kulübü 10 milyon Euro ile başladığı pazarlıkları 7 milyon Euro seviyesine indirdi. Trabzonspor ise 5 milyon Euro’nun ve bir sonraki satıştan yüzde 20 pay teklifinin üzerine çıkmak istemiyor. Chem ise kulübüne rest çekti ve satılmasını istedi. Bunun üzerine de Chermont kulübü bu oyuncuyu kadro dışı bıraktı. Tam da bu aşamada Bordo-Mavililer, “Chem transferini durdurduk” açıklamasını yaptılar. Bu açıklama kuşkusuz bugüne kadar oyuncuya imza attırmayı bekleyenlerde adeta şok etkisi yarattı.
ARTIK İŞ ‘ŞAH-MAT’ DEME NOKTASINA GELDİ
Avrupa’nın hiçbir kulübünden ciddi ve yüksek bedelli transfer teklifi almayan, son Avrupa Futbol Şampiyonasında da Avusturya A Milli takımında yedek kalıp piyasa yapması da söz konusu olmayan Muhammed Chem’de kulübünün inadını kırmak için her yol denenirken artık iş satranç tahtasında ‘şah-mat’ deme noktasına geldi. Bordo-Mavililerin devreden çıktığını açıklaması ve Chermont kulübüne de bu kararını bildirmesinden sonra gelişmelerin nasıl seyredeceği merakla bekleniyor. Chem, Fransa Ligue 2’de oynamaya hiç sıcak bakmıyor. Zaten burada oynadığında da piyasa yapması mümkün olmayacak. Oyuncu için bir başka kulüpten de yüksek teklif gelmiyor. Bunun sonucu olarak Chermont’un, Trabzonspor’un önerisine “evet” demekten başka çaresinin kalmayacağı düşünülüyor.








