Bordo mavili takım Süper Lig'de üst üste 3. kez mağlup olurken, mücadele sonrası Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık'tan çok konuşulacak bir çıkış geldi.
Spor
09 Kasım 2024 - 22:03
BIYIK: GÜNEŞ ARTK ISITMIYOR!
Spor
09 Kasım 2024 - 22:03








