Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen halı saha maçında engelli bireylerle bir araya geldi. Renkli görüntülere sahne olan dostluk maçı 2-2 beraberlikle tamamlandı.
Ortahisar Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla engelli bireylerin sosyal yaşama katılımını desteklemek ve toplumsal farkındalık oluşturmak amacıyla etkinliklerini sürdürüyor. Bu kapsamda Engelsiz Yaşam Parkı’nda gerçekleştirilen “Özel Gülüşler Festivali”nin ardından, engelli bireylerle dostluk maçı düzenlendi.
DOSTLUK VE DAYANIŞMA SAHAYA YANSIDI
Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü ile Sosyal Hizmetler Müdürlüğü organizasyonunda Akbaş Halı Saha’da oynanan karşılaşmada Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya da forma giydi.
Maça Başkan Yardımcıları Celal Akaç ve Ernul Arslan’ın yanı sıra Meclis Üyeleri Murat Özçilingir, Ahmet Yılmaz ve Olgun Önder, belediye birim müdürleri, Altı Nokta Körler Derneği Trabzon Şubesi Başkanı Mehmet Çiçek ile engelli bireyler katıldı.
Kıyasıya mücadeleye sahne olan karşılaşma 2-2’lik eşitlikle sona ererken, sahadaki samimi görüntüler ve neşeli anlar etkinliğe damga vurdu.
“HİÇBİR VATANDAŞIMIZ GERİ KALMASIN DİYE ÇALIŞIYORUZ”
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, herkesin eşit ve mutlu yaşayabildiği bir şehir hedefiyle çalıştıklarını söyledi.
Başkan Kaya, “Hepimiz aynı şehirde yaşayan, aynı hayatı ve aynı duyguları paylaşan insanlarız. Bu şehirde hiçbir vatandaşımızın diğerinden bir adım geri kalmayacak mutlulukta yaşaması için çalışıyoruz. Bu maçta da bunun güzel bir örneğini ortaya koyduk. Karşılaşmamız 2-2’lik skorla dostane bir şekilde sona erdi. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
ENGELLİ BİREYLERDEN BAŞKAN KAYA’YA TEŞEKKÜR
Etkinliğe katılan engelli bireyler ise organizasyonun birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdiğini belirterek, kendileriyle bir araya gelen Başkan Ahmet Kaya ve belediye yetkililerine teşekkür etti.










