Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla Kent Lokantasında basın mensuplarıyla bir araya geldi.Geniş bir katılımın olduğu toplantıda Başkan Kaya açıklamalarda bulundu. Basın mensuplarına teşekkür eden Başkan Kaya şu ifadeleri kullandı:Uzun yıllardır Trabzon'da beraber görev yaptık. Bir çok görev süresince her birinizi gördüm göreceğim inşallah. Daha bir çok işte buluşmayı temenni ediyorum. Bir çok iş yapıyoruz ve bunların doğru olarak halka aktarılması adına sizlerin yardımını, eleştirisini gördük. Türkiye'nim neresinde basın konuşulursa Trabzon basınının gücü konuşulmaktadır. Bundan gurur duyuyoruz. Bazen eleştiriyorsunuz, yol gösteriyorsunuz bunlardan faydalanıyoruz. Bazen haksızlıklara da maruz kalıyoruz yine saygıyla karşılıyoruz. Daha doğru adımlar atmak için istikamet belirliyoruz. Yaptığınız eleştiriler haberler için teşekkür ediyoruz. Karalamaya yönelik bazı basın organları ki onlara basın dersem sizlere haksızlık etmiş olurum. Ne yazık ki bazı güçler basın adı altında bazı işler yapmaya çalışıyor. Onlarla sizleri aynı kefeye koymuyoruz. Bu ülkede basın özgürlüğüne çok önem veriyoruz.Demokrasilerde basın çok önemli güçtür. Tüm gazetecilerin 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününü kutluyorum.
Genel
09 Ocak 2025 - 18:30
BAŞKAN KAYA BASINLA BULUŞTU!
Genel
09 Ocak 2025 - 18:30
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir









