Bordo mavili takımda Simon Banza maç sonu değerlendirmesinde şu ifadeleri kullandı:Trabzonspor taraftarlarından özür diliyorum. Bize hep desteklerini hissettirdiler. Kazanmak için gelmiştik. İkinci yarı 1-1'i bulduk. Bu maç bizim adımıza hayal kırıklığı. İkinci golü bu şekilde yememeliyiz. Trabzonspor büyük bir takım. Bundan dersler çıkarıp daha iyi sonuçlar almamız gerek. Trabzonspor formasını temsil ettiğimizin farkına varmamız gerek. Kafamızı kaldırıp çalışmaya devam edeceğiz.
Spor
04 Ocak 2025 - 22:30
BANZA: KAFAMIZI KALDIRIP ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ
Spor
04 Ocak 2025 - 22:30








