Abdullah Avcı Trabzonspor'un 2-1 galibiyetiyle sonuçlanan hazırlık maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Abdullah Avcı şunları söyledi:
"Çalışmalara başladığımızın 3. haftası ve ilk hazırlık maçı. Karışık kadrolarla 45'er dk. Oynamayı uygun gördük. Performans departmanının fiziksel verilerini ve sakatlık risklerini düşünerek öyle bir karar aldık. Çok sıcak bir hava var.
ÇALIŞTIKLARIMIZIN RESMİNİ SAHADA GÖREBİLMEK BİZİ MUTLU EDİYOR
Oyunun son bölümü gerçekten çok iyiydi. Oyun organizasyonunu uygulamaya çalıştık. Kenarlar çok sağlıklı kullandık ama ilk yarıda yapadığımız şeyler var. Birincisi iki 8'imizin ceza sahasına girmesi ve çoğalmasıyla ilgili veya girdiğimizde sonuçlandırmayla ilgili final pası konusunda sıkıntılar vardı. Maçın genelinde 10-12 poziyona girmiş olabiliriz. İkinci yarıda biraz daha baskılı oynadık. Kaybettiğimiz yerde bir daha aldık. Bu sefer değerlendirme oldu. Özellikle çalıştıklarımızın resmini görebilmek sahada bizi mutlu ediyor. Tekrar yaptıkça sonuçlanacaktır. Hazırlık maçı da olsa kazanmak değerlidir. Bugün oyun organizasyonunu uygulamaya çalıştıkları için memmnunum. Çalışmaya devam edeceğiz.
NWAKAEME BİR AKSİLİK OLMAZSA SONRAKİ MAÇTA SÜRE ALACAK
Nwakaeme ile ilgili Performans Departmanı çalışıyor. Yarından itibaren büyük ihtimalle takımın bütün antrenmanlarına katılacak. Bir aksilik olmazsa bir sonraki maçta ona da süre verilecek. Planlı bir şekilde gidiyoruz. Sakatlık olmadan herkesi götürmeye çalışıyoruz. Nwakaeme'nin durumu iyiye gidiyor. Adaptasyonu çok iyi biz de memnunuz.
SALİH MALKOÇOĞLU KULLANIŞLI BİR OYUNCU
Salih U19'un kaptanı. Beklentilerimizin olduğu bir oyuncu. Hem fiziksel hem de taktiksel bir takım eksiklikleri var. Bunları en iyi şekilde tamamlamaya çalışıyoruz. Birkaç mevkide kullandığım, kullanışlı bir oyuncu. Esas mevkisi merkez orta saha. Stoper de oynayabiliyor, bugün bekte kullandık. Formasyona göre bek de kullanılabilir. Hatta sorumluluk aldı bindirmeler yaptı. Bu beni mutlu ediyor. Aşağıdan ne kadar çok futbolcunun yukarı gelmesi Trabzonspor camiasının genetiğinde vardır. Bunu biz gerçekleştirirsek üstüne bir şey koyabilirsek ne mutlu. Arif de ayn şekilde. O da önemli işler yapıyor. Umarım böyle artarak devam eder.
İNİŞLER ÇIKIŞLAR OLACAKTIR
İyi bir grup var. Oyuncu grubunun iletişimi çok iyi. Bizle iletişimleri çok iyi. Bizim kendi aramızda aynı şekilde. Bu aylar çalışma aylarıdır. Rekabetin içerisine girdiğin zaman bazen inişler çıkışlar olacaktır ama iyi bir oyuncu grubu olduğunu düşünüyorum. Bu böyle artarak devam edecek. İşimizi en iyi şekilde yapabilmeyi istiyoruz.
Kolej havası gerçekçi mi değil mi bilmiyorum ama bugün futbolun geldiği noktada enerjinin, grup menfaatleri, beraber hareket edebilmek şu an itibarıyla öyle gözüküyor. Grupların olduğu yerde inişler çıkışlar muhakkak olacaktır. 50-60 kişinin beraber hareket ettiği bir yerde zaman zaman muhakkak inişler çıkışlar olacaktır. İyi niyetli dengeli bir şekilde devam ediyoruz.
TRABZONSPOR PARAYLA DEĞİL KARAKTERİYLE YARIŞACAK
Taraftarımızın duygularını çok iyi biliyorum. Çok sabırsız olduklarını da düşünüyorum. Karadeniz insanının yapısında var. Çok detaylı bir şekilde çalışıyoruz. Doğru zamanda en yakın zamanda bunu açıklarız. çünkü bazen yaklaşıyorsun bazen uzaklaşıyorsun. Trabzonspor parayla değil karakteriyle yarışacak. Bunu oluşturup öyle devam edeceğiz."








