BERAT VE SİOPİS’İ HARCAMAK İSTEMİŞTİ
Trabzonspor teknik direktörü Abdullah Avcı’nın en önemli özelliklerinden biri de kulübe çok pahalı olarak transfer ettiği futbolcuların yerine yenilerini almak ve bir öncekilerinin de harcanmasının önünü açmak olarak görülüyor. Bordo-Mavililerde Avcı bu uygulamayı Berat Özdemir ile başlatmıştı. Abdulkadir Parmak harika oynarken ve A milli takıma seçilirken, Avcı, 2020-21 sezonunun devre arasında ön libero olarak Gençlerbirliği’nden 2 milyon Euro karşılığında Berat Özdemir’in transferinin gerçekleşmesini istemişti. Bu transfer gerçekleşince de Abdulkadir Parmak’ı adım adım harcamış, dışlamış ve takımdan uzaklaştırmıştı. Fakat sezon sonu geldiğinde bu kez de Alanyaspor’dan yine yüksek bonservis bedeliyle Yunan orta saha Manolis Siopis’i transfer etmiş, bu kez de Berat Özdemir’i kulübeye mahkum etmişti.

BARİSİC ALINDI EREN’I Mİ YOK EDECEK?
Ertuğrul Doğan’ın koşulsuz destek verdiği Abdullah Avcı 2022-23 sezonunda ise bu kez Jean Gbamin’i yüksek bedellerle takıma aldırıp Siopis’in de önünü kesme savaşına girişmişti. Ancak Gbamin sakat çıkınca Yunan futbolcu da formasını büyük oranda giymişti. Aynı sezon Berat Özdemir Suudi Arabistan’a satılmıştı. Avcı iki sezon önce de sol beke Kasımpaşa’dan tam 3 milyon 750 bin Euro karşılığı Eren Elmalı’yı aldırdı. Bu futbolcu A Milli takım kadrosunun değişmeziydi. Ancak Abdullah Avcı ile birlikte Eren milli takımdan uzaklaştırıldı. Avcı bu kez de Hırvat sol bek Borna Barisic’i yüksek bir transfer bedeliyle Ertuğrul Doğan’a aldırdı. Bu durumda Eren Elmalı’nın pabucunun dama atılmasına ve kulübün çok büyük ekonomik zarara uğramasına da kesin gözüyle bakılıyor. Böylece sadece bu örneklerle bile Abdullah Avcı, ne kadar kötü bir transfer plancısı olduğunu ve gittiği her kulübe ekonomik yıkım yaşattığını da ortaya koymuş oldu.








