Trabzonspor büyük bölümünün performansına ve verdiklerine bakınca gerçekten kendisini hedefe taşıyamayacak kadar yeteneksiz isimleri almaktan geri durmuyor. Bu noktada Teknik Direktör Abdullah Avcı’nın süreçleri gerçekten ilginçtir… Bir tek şampiyonluk sezonunda transfer edilen 18 futbolcudan 4-5 tanesi işe yaramıştır. Diğerleri çöpe gitmiştir. Ancak ne hikmetse bu adam sanki transfer dehasıymış gibi sunuluyor. Hele hele transfer edilecek futbolculara haber yapılırken, “Abdullah Avcı, falanca feşmekân futbolcuyla görüntülü görüştü. Hedeflerini ve beklentilerini anlattı. Oyuncunun ikna olmasına büyük katkısı oldu” ifadeleri kullanılmıyor mu?TRANSFERİ ÖDENEN REKOR PARALAR ÇÖZÜYORGerçekten bunu yapanlar gazeteci değil, komedyen olsalar reyting ve seyirci rekorları kırarlar. Sanırım tümüyle algıları kapalı bunların. Ya kardeşim, Trabzonspor’un transfer ettiği futbolculara hele bir bakın… Bulundukları kulüplerde kazandıkları parayı bir irdeleyin. Sonra da Trabzonspor’un onlara ekonomik ve sosyal yaşamda sunduklarını inceleyin. Böyle bal kaymaklı teklifi alan ve hayatında göremeyeceği paraya kavuşan bir futbolcuyla Abdullah Avcı görüntülü konuşsa ne olur, konuşmasa ne olur! Adamlara görüntülü verilecek parayı gösterdin mi iş bitti demektir! Sonuçta yapılan transferlerde işi Avcı’nın görüntülü görüşmeleri değil, ödenen devasa paralar bitiriyor.Anladınız mı be kara cahil kardeşlerim?Anladınız mı?
Spor
14 Ağustos 2024 - 12:18
AVCI'NIN CANLI GÖRÜŞMESİNE GEREK VAR MI?
Spor
14 Ağustos 2024 - 12:18









