ALTYAPIDAN GELENLERİ SANKİ YOK SAYIYOR
Trabzonspor’da ayakları sallantıda olan Teknik Direktör Abdullah Avcı görev süreci boyunca adeta altyapı futbolcularını harcama makinesi gibi çalışmaktan hiç geri durmadı. Neredeyse, “Buradan gelen futbolcuları oynatırsam ve başarılı olurlarsa pahalı transfer yaptıramam, menajerleri ve yabancı futbolcuları zengin ettiremem” havası estiriyor. Bunu ilk geldiği dönemde de, ikinci teknik adamlık deneyimi yaşadığı sürece de ortaya koydu. Bordo-Mavili takımın teknik direktörü Avcı, bu sezon takım şu ana kadar 5 maç oynamasına ve bunlarda adeta tel tel dökülmesine rağmen altyapıdan gelen bir futbolcuya 1 dakika bile zaman vermedi. Geçmiş yıllarda da, bu sezon da transfer ettirdiği her oyuncu çok rezil oynasa da, sahada tutmaya, oynatmaya çalışan, bu açıdan kendisini adeta yırtan Abdullah Avcı sıra altyapıdan gelenlere gelince çok nobron bir tutum takınıyor.
GENÇLERİN FORMA GİYMESİ YASAKLANDI MI?
Bordo-Mavili takıma iki sezon önce katılan ve yetenekleriyle Eren Elmalı’nın çok üzerinde olduğunu gösteren Arif Boşluk, geçen sezon kadroya dahil edilip, hazırlık maçlarında çok başarılı gözüken Ali Şahin Yılmaz, geçen sezon Kasımpaşa maçında 5 dakika oynayıp 1 gol atan Poyraz Efe Yıldırım, takıma bu sezon alınan Salih Malkoçoğlu ve Abdurrahman Bayram gibi oyunculara forma vermemek için elinden geleni yapan Abdullah Avcı’nın bu tutumu artık iyi niyetle bağdaşmayacak noktalara vardı. Transfer edilen oyuncularla birlikte takım yerlerde sürünürken, altyapıda kendilerini kanıtlamış, yetenekleriyle de şans verilmesi halinde A takımda uzun yıllar sorumluluk alabilecek düzeyde gözüken bu genç isimlerin bizzat Abdullah Avcı eliyle harcanmasına göz yumulmaması istendi. Başkan Ertuğrul Doğan’ın da bu futbolcuları birer birer kazanılması için gerekli dayatmayı yapması gerektiğinin de altı çizildi.









