U19 Elit Ligi’nin 35. haftasında Ankaragücü, sahasında konuk ettiği Trabzonspor’u 2-1 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından iki takım oyuncuları arasında yaşanan gerginlik saha içinde kısa süreli arbedeye yol açtı.
Ankara Kızılcahamam Stadyumu’nda saat 12.00’de başlayan karşılaşmanın ilk yarısını Trabzonspor, 1-0 önde tamamladı. İkinci yarıda toparlanan ev sahibi ekip, bulduğu iki golle sahadan 2-1 galip ayrıldı.
Maçın son düdüğünün ardından iki takım futbolcuları arasında henüz nedeni belirlenemeyen bir tartışma yaşandı. Kısa sürede büyüyen gerginlik, saha içinde arbedeye dönüşürken, olaylara yedek kulübelerindeki oyuncular müdahale etti. Tarafların soyunma odasına gitmesiyle birlikte olaylar büyümeden sona erdi.
Karşılaşma öncesi Ankaragücü ekibi, UEFA Gençlik Ligi’nde elde ettiği başarı dolayısıyla Trabzonspor U19 Takımı’nı centilmence bir jestle tebrik etmişti. Ancak maç sonunda yaşananlar, bu olumlu havayı gölgede bıraktı.
Olayla ilgili Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) disiplin süreci başlatıp başlatmayacağı merak konusu oldu.








