Önceki gün oynanan 1461 Trabzon – Fethiyespor müsabakasına gittik. Karşılaşmanın bir bölümün basın tribünden izledikten sonra devre arasında protokolde tribinünde yer alan arkadaşlarımızla sohbet etmek için bu alana geçtim.
Aşırı sağnak altında oynana müsakasada tribünlerde bulunan koltuklar sırılsıklam. Ve stadyumun çatısından su akmaya devam ediyor. Tribünün iç kısmında yer alan protokol odasını da su basmışç Müthiş bir keşmekeşlik yaşandığına tanık olduk.

Üstelikte stadyundan sorumlu olan Trabzon Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü’de sanki hiçbirşey olamamış gibi protokol tribinünde oturuyordu. 4 yıl önce yapılan bir stadyumun bu kadar erken bozulmaya başlamasını anlamak mümkün değil.

Özellikle Gençlik Spor İl Müdürlüğü’nün sezon öncesinde stadyum ile ilgili olarak bakımve onarım çalışması yapmamasıda ayrı bir skandal. Trabzon’un profesyonel Lig’de mücadele veren 1461 Trabzon ve Sebat Gençlikspor’unkarşılaimalarını oynadığı stadyumun bu halde olması kabuledilebilecek bir durum değil.

Dileriz bir sonraki müsabakaya kadar stadyumdaki bu sorunlar giderilmiş olur.
Haber: Atakan Kadıoğlu








