Akçaabat’ta ulaşımı rahatlatmak amacıyla yürütülen Osmanbaba Kavşağı, Haçkalıbaba hattı ve Güney Çevre Yolu projelerinde çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Altyapı ve asfalt çalışmaları etap etap yürütülürken, bazı noktalarda trafik geçici olarak tek şeritten sağlanıyor.
Pulathane – Osmanbaba bağlantı yolunda üstyapı çalışmaları başladı. Projenin tamamlanmasıyla trafik akışının daha düzenli ve güvenli hale gelmesi hedefleniyor.
Güney Çevre Yolu ise bölgenin en büyük ulaşım yatırımlarından biri olarak öne çıkıyor. Tamamlandığında şehir içi trafik ile transit geçişler ayrılacak, sahil yolu üzerindeki yoğunluk azalacak.
Akçaabat Belediye Başkanı Osman Nuri Ekim, “Pulathane Bulvarı – Osmanbaba bağlantı yolu ve Güney Çevre Yolu tamamlandığında Akçaabat’ımızda trafik önemli ölçüde rahatlayacak. Vatandaşlarımız daha güvenli ve konforlu bir ulaşıma kavuşacak” dedi.
Ekim, projelerin hayata geçirilmesinde emeği geçen Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, milletvekilleri, bürokratlar ve teknik ekiplere teşekkür etti.








