AK Parti Çarşıbaşı İlçe Başkanı Hakan Kocaman, Genel Merkezle görüştüğünü ve yaklaşan ilçe kongresi öncesinde yeniden aday olmama noktasında karar aldığını açıkladı.
Sosyal medya hesabından açıklama yapan Başkan Hakan Kocaman, "Kıymetli hemşehrilerim, 2002 yılından bugüne üyesi olduğum büyük AK Parti ailemizde yönetim kurulu üyeliği, Büyükşehir Belediye Meclis Üyeliği ve son olarakta iki dönemdir Çarşıbaşı İlçe Başkanlığı görevini yürüterek ilçemize ve partime en iyi şekilde hizmet etmemin gayreti içinde oldum." ifadelerini kullandı.
İlçe kongrelerine işaret eden Başkan Hakan Kocaman, "Genel Merkez Teşkilat Başkanlığı Koordinatörümüzle önümüzdeki kongre süreci ile ilgili yapmış olduğum istişare neticesinde tekrar aday olmama kararı aldım. Yeni dönemde görev alacak İlçe Başkanı ve yönetim kuruluna başarılar diliyorum. AK Parti Ailemizde üye olarak elimden gelen gayreti göstermeye devam edeceğim. Bu süreçte şahsıma desteklerini esirgemeyen başta ailem olmak üzere herkese şükranlarımı sunuyorum. Kalın sağlıcakla." ifadelerini kullandı.










