Trabzon'da Ortahisar Belediyesi Başkanı Ahmet Kaya, basın toplantısı gerçekleştirerek açıklamalarda bulundu. Başkan Kaya belediyenin personel alımı yapacağını söyledi.
ELEMAN ALIMI YAPACAĞIZ
Belediyede personel fazlalığı olduğunu belirten Başkan Kaya, " Bu durumu da ben demiyorum, buradaki birikimli müdürler diyor. Yaz mevsimindeyiz, ilgili müdürler temizlik işleri aksamalar oluyor, bize personel lazım dedi. Biz de 500 kişilik bir fazlalık olduğunu biliyorduk, onlardan temizlik işlerine görevli olmasını istedik ama çeşitli bahaneler gördük. Kabul etmediler temizlik işlerine, ekopark seyir terası gibi alanlarda eleman alımı gerçekleştireceğiz." ifadelerini kullandı.SADECE 1 KİŞİYİ ÇIKARDIK
Ahmet Kaya ayrıca kendisi tarafından 70 AK Partili'nin işine son verilldiği iddiasına da yanıt vererek "70 AK Partiliyi buradan atmışsınız dediler. Bizim işten çıkardığımız çalışan sayısı 1 kişidir. 12. aydan 3 aya ise alınanlarla ilgili tasarrufta bulundu, ise alınanlar oldu, onları da işten çıkarmadık. Sağda solda bilinçli, bilinçsiz 79 kişiyi işten attı cümlesi yanlıştır." dedi.