UĞURCAN’IN AÇIKLAMASI ŞIK OLMADI!
Önceki gün oynanan ve Trabzonspor’un 2-1 mağlubiyeti ile sonuçlanan Göztepe müsabakası sonrası, Trabzonspor Takım Kaptanı Uğurcan Çakır açıklamalarda bulundu.
Uğurcan, “Maça aslında istediğimiz gibi başladık. Göztepe'nin baskılı oynayacağını biliyorduk. 10-15 dakika baskılardan iyi çıktığımızı düşünüyorum. Kırmızı karttan sonra Göztepe 10 kişi kaldı. Birden bizim oyun planımız çöktü. Herkes kaçak oynamaya, saklanmaya başladı.
Bir kişi fazla oynuyorduk ama sanki Göztepe bizden daha fazla gibiydi. Maçı daha çok isteyen Göztepe idi. Onları tebrik ediyorum.
Mağlubiyetten dolayı utanç diyorum. Takım olarak herkesin empati yaparak kendini sorgulaması lazım. Beraber hareket etmek, düşünmek, arkadaşı için bir şeyler vermesi çok önemli.” şeklinde ifadeler kullandı.
Uğurcan, maçın duygusallığı yüzünden içinden hissettiklerini aktardı. Hem çok üzgün, hem de çok gergindi. “Rakip 10 kişi kaldıktan sonra herkes kaçak oynamaya başladı” ifadesi, Trabzonspor’da durumun ne kadar vahim olduğunun en önemli kanıtıydı.
Fakat takımın kaptanı olarak yarın aynı sahada mücadele verecek olduğu arkadaşları hakkında bu tür bir ifade kullanmak, Uğurcan açısından hiçte şık olmadı.
Uğurcan’ın kendisinin de geçtiğimiz sezon oldukça zikzaklı maçlar çıkardığını, istikrarlı bir şekilde kötü goller yediğini unutmaması lazım.
O süreçte takımdan biri çıkıpta, “Uğurcan yüzünden bu durumdayız” şeklinde ifade kullansa kendisi ne hissederdi? O yüzden deneyimli kaleci her ne kadar haklı dahi olsa, kamuoyunun karşısında düşündüklerini bu şekilde ikrar etmemeliydi!
***
GÜNEŞ’İN AÇIKLAMALARI VE DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ
Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, göreve geldiği günden bu yana takım içindeki gelişmeleri ve futbolcular ile ilgili olarak tespitlerini kamuoyu ile paylaştı.
Dinleyen herkeste kendisine hak verdi. Fakat gelinen noktada çözüm üretmeyi başaramadı. İnsanlar sorunları tespit eden tecrübeli teknik adamdan, bunları çözmesini bekledi.
İstanbul’un üç büyük takımı dışında en fazla milli oyuncuya sahip olan Trabzonspor’da alınan saha sonuçları taraftarın tepkisine neden oluyor.
Trabzonspor’un kadrosunun ne kadar yetersiz olduğu ifade edilse de, Şenol Güneş’in bu sorunu çözmesi gerekirdi.
50 gündür takımı çalıştıran Güneş’in geçmiş tecrübelerine dayanarak takımı belli bir seviyeye taşıması lazımdı.
Fakat bunu başaramadı. Göztepe maçı sonrası yaptığı açıklamalarda ise çaresiz kaldığına vurgu yapması, taraftarların beklentisinin hepten yok olmasına neden oldu.
Hatta Güneş’in sürekli futbolcuları toplum önüne atmasından kaynaklı olarak, Uğurcan’da ister istemez aynı yöntemi izledi. Her iki isimde “ateşin üzerine benzin dökmüş” oldular.
Öte yandan Trabzonspor içinden bizlere ulaşan bilgiye göre Şenol Güneş’in futbolcularla saatlerce toplantı yapması, takım içinde bıkkınlık yaratmış durumda.
Bu yüzden sporcuların Şenol Güneş’e karşı tavır aldıkları da ifade ediliyor.
***
SEBAT GENÇLİK HEDEFE DOĞRU İLERLİYOR
3. Lig 4. Grupta mücadele veren Sebat Gençlikspor, bu yıl şampiyon olmakta kararlı.
Takım içinde müthiş bir birliktelik var. Tecrübeli ve futbol kültürüne sahip kaliteli bir yönetim kurulu bulanan olan Sebat Gençlik’te, hem sahasal hem de ciddi kurumsal adımlar atılıyor. Kırmızı Beyazlılar bir yandan lig yarışında zirveyi zorlarken, diğer taraftan da tesisleşme çalışmalarında ciddi yol katettiler.
Sebat Gençlik teknik adam konusunda da ciddi bir istikrar yakalamış durumda. Türkiye’de hemen hemen her kulüp bir sezonda 2-3 teknik adam değişirken, Sebat Gençlik yönetimi inandıkları ve güvendikleri teknik ekiple yola devam ediyor. Adem Çak ile geçen sezonda Lig’de önemli işlere imza atan Sebat Gençlik, bu istikrarın meyvesini de Lig’de almaya başladı.
Kırmızı beyazlılar bugüne kadar çıktıkları 8 müsabakadan 6 galibiyet, 1 beraberlik ve 1 mağlubiyet alarak 19 puanla Lig’in zirvesine yerleşmeyi başardı.
Sebat Gençlikspor’da bu birliktelik ve sinerji devam ettiği sürece mutlu sona ulaşacaklarından eminiz. Allah yollarını açık eylesin!
***
TRABZON MHP’DE YENİ BİR DÖNEM BAŞLADI
Trabzon'da oldukça başarılı performans sergileyen Cumur ittifakına olan bağlılığı ile her dönem takdir toplayan Ömer Ayar ile yola devam edilmemesi sonrası MHP yeni bir dönem başladı…
Genel Merkez tarafından MHP Trabzon İl Başkanı olarak atanan Tolgay Sivrikaya, yönetim listesini onaylanması için MHP Genel Merkezine gönderdi. Fakat henüz geri dönüş olmadı!
Listesini hazırlama noktasında sıkıntı yaşayan Sivrikaya, zor bir süreçte önemli bir sorumluluk aldı. MHP’nin Trabzon da birlik ve beraberliği için yoğun bir çaba gösterecek. Sivrikaya’nın listesinde Ömer Ayar’ın yönetimden iki kişinin de olduğu belirtiliyor…










