GENEL KURULU KİM YÖNETECEK?
Trabzonspor’un 1 Aralık’ta yapılacak genel kurulunda kongre divanını kim yönetecek? Gündemde iki isim var. Trabzonspor Divan Başkanlık Kurulu Başkanı Mahmut Ören ve Trabzon Baro Başkanı Avukat Hakan Orhan’ın isimleri gündemde.
Trabzonspor yönetimi bu iki isimden birini genel kurula takdim edecek.
Oylama sonrası kongre divanı oluşacak ve genel kurul gündemine geçilecek.
Açılış konuşmasını kulüp genel sekreteri Kemal Ertürk yapacak.
Kulübün faaliyetlerini Genel Müdür Sinan Zengin okuyacak.
Mali bilançoyu da Denetleme Kurulu Başkanı İsmet Keskin genel kurula sunacak. Ardında faaliyet ve mali bilanço genel kurulun ibrasına sunulacak.
***
SCOUT EKİBİ YENİLENİYOR
Trabzonspor’un scout ekibi Ahmet Ağaoğlu’nun başkanlığı zamanında kuruldu.
O tarihten bu yana ekibe şehir dışından başka isimler dâhil edildi.
İhsan Derelioğlu daha önce olduğu gibi yeniden bu ekibin başına getirildi. Scout ekibinin Trabzon bölümü transferlerde çok etkin değil.
Özellikle Abdullah Avcı döneminde görüşleri sorulsa bile tavsiye ettikleri futbolcular alınmadı.
Olumlu rapor verdikleri futbolcular ise bugün Trabzonspor’u ayakta tutan isimler.
Aslında Trabzonspor yönetimi scout ekibinde değişim yapmak istiyor.
Fakat efsane kadroda bulunan eski futbolcular bu bölümde çalışmak için yönetim üzerinde baskı oluşturmaya çalışıyorlar.
Bunun önünü kesmek için Trabzonspor yönetimi scout ekibine dokunmak istemiyordu.
Bilindiği üzere geçmişte scout ekibi efsane futbolcuların maaş kapısı gibi kullanılmış, maç izlemeden yazlıan raporlar yüzünden bu birim lağv edilmişti.
Fakat İhsan Derelioğlu yeni izleme komitesine Serdar Bali, Tuncay Soyak ve Turgay Semercioğlu’nu almayı planlıyor. Yönetim Kurulu’nun genel kurul sonrası bu isimleri göreve başlatması bekleniyor.
***
KENT LOKANTASI İMDATLARINA YETİŞTİ
Kavakmeydan bölgesinde açılan ikinci Kent Lokantası öğrencilere adeta cam simiti oldu.
Trabzon’un en fazla ve en kalabalık okulları bu bölgede yer alıyor. Okul kantinlerinde sadece bir tost 60 TL. Fakat Kent lokantasında 4 çeşit yemek 50 TL.
Öğrenciler öğlen yemeklerini bu lokantada yiyerek hem sağlıklı beslenmiş hem de ekonomik olarak ailelerine fazla yük getirmemiş oluyor.
Hatta Valilik, Sağlık İl Müdürlüğü, Emniyet ve çevredeki hastanelerde görev yapan personellerde Kent Lokantası sayesinde ciddi tasarruf sağlayacak.
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya’yı ikinci Kent Lokantası’nın yer seçimi konusunda tebrik ediyoruz.
Kaya’dan Kalkınma Mahallesi’nde bulunan Üniversite öğrencileri de Kent Lokantası talebinde bulundular.
***
ZABITA MEMURLARI NE İŞ YAPIYOR?
Trabzon Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki Kadınlar Hali ve Balık Pazarı’nın durumu içleracısı.
Balık Pazrı yaklaşık 1,5 yıl önce faaliyete geçti. Her taraf pislik içinde. Ne düzen var ne bir nizam!
6 Ay önce açılan Kadınlar Hali’de aynı şekilde. Hali’n içine girdiğinizde burnunuza pis kokular gelmeye başlıyor.
Her taraf sebze meyve atıkları ile dolu. Kimin ne yaptığı belli değil!
Tezgâhlar gelişi güzel ortalığa saçılmış durumda. Pazar içinde bu düzensizlik yüzünden yürümek neredeyse imkânsız. Eski Hali aramdık desek yalan olmaz!
Peki, bütün bunlar yaşanırken, Trabzon Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri ne yapıyor?
Hiç bir şey!
Ahmet Metin Genç’in bu keşmekeşlikten haberi olduğunu düşünmüyoruz. Ahmet Başkanın en kısa zamanda kimseye haber vermeden hem Hal’i hem de Balık Pazarı’nı ziyaret etmesini diliyoruz.
Yapılacak ziyaret sonrası bu alanlarla alakalı görevli personeller için radikal kararlar alacağına eminiz.









