ÜYELER SİCİL KURULU İÇİN GELECEK
Trabzonspor’un Seçimli Olağanüstü Genel Kurulu’nda Ertuğrul 1Aralık’ta gerçekleşecek. 9905 üyenin oy kullanma hakkının olduğu genel kurula ilginin ne kadar olacağı şimdiden merak konusu. Son yapılan genel kurula 1129 kişi katılmıştı. 919 üyenin oyunu alan Ertuğrul Doğan, yeniden başkan seçilmişti.
Bu genel kurulda üyeleri salona taşıyacak olan Sicil Kurulu olacak. Çünkü 5 aday var. Tek liste ile gidilecek olan Kulüp başkanlığı seçiminden ziyade bu 5 adayın yarışması daha heyecanlı geçecek. İki ay boyunca yoğun bir tempoda çalışan sicil kurulu başkan adayları genel kurula üyelerin taşınmasında en büyük aktör olacak. Genel kurula yaklaşık 3 bin üyenin katılacağı öngörülüyor.
***
ZORLU, ZORLUOĞLU’NU TEBRİK ETTİ AMA…
Trabzon Ortahisar Belediye Başkan Yardımcısı Cüneyt Zorlu, TİSKİ genel kurulunda önceki dönem Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu’na alt yapı çalışmaları ile ilgili teşekkür ederken, eski dönem TİSKİ genel müdürü ve Genel Müdür yardımcılarının işe gelmeden maaş aldığını söyledi.
Bugün yapılacak görüşmeler de daha geniş bir konuşma yapacağını da söyleyen Cüneyt Zorlu’nun sözlerine açıklık getirmesi bekleniyor.
***
BÜYÜKŞEHİR’DE BANKAMATİK MEMURLARI MI VAR?
Cüneyt Zorlu’nun yaptığı ‘’Bu arkadaşların da hala sizin elemanınız olduğunu biliyorum.
Rapor bitmesine rağmen sanıyorum, çalışmıyorlar, gelmiyorlar. Bunun da bir an önce sonuçlanması gerektiğini buradan belirtiyorum. Burada kimse belediyenin parasını yiyip de Van’da, Elazığ’da zaman geçiremez. Bunu özellikle duyurmak istiyorum. Çünkü arkamızdan laflar söylediklerini duyuyorum” açıklaması akıllara Trabzon Büyükşehir Belediyesinde bankamatik işçileri mi var sorusu nu akıllara getirdi.
Seçim döneminde de Trabzon Ortahisar Belediyesi için bu tür söylentiler ortaya çıkmış dönemin Özel kalem personelinden birçok isim ortaya atılmıştı.
Orta da dolaşan isimlerin seçim dönemi boyunca Ak Parti Ortahisar Belediyesi adayı Ergin Aydın’ın yanında seçim çalışması yaparken görünmesi ve Ortahisar kaybedildikten sonra Büyükşehir Belediyesi kadrolarına geçmeleri söylentileri bir hayli güçlendirmişti.
Bakalım bugün gerçekleşecek görüşmeler de bu konu daha çok aydınlığa kavuşacak mı?
***
ÇEBİ TEMPOSUNU DÜŞÜRMÜYOR
AK Parti Ortahisar İlçe Başkanlığı görevinden ayrıldıktan sonra Bayburt, Sinop, Giresun ve Ordu Koordnatörlüğü görevi verilen Selahaddin Çebi, vaktini görev bölgelerinde geçiriyor. İlk önce danışma amacıyla bağlı bulunduğu illere giden Çebi, ardından da siyasi çalışma gerçekleştirmek için bu illerde ziyaretlere başladı. Sıcakkanlı ve samimi davranışları ile parti teşkilatlarının sempatisini kazanan Çebi gittiği her ilde olağanüstü ilgi görüyor.
AK Parti Ortahisar İlçe Başkanlığı döneminde Trabzon’un en çok çalışkan siyasetçisi olan Çebi, koordinatörlük görevlerinde de aynı temposunu sürdürüyor. Çalışma disiplini ve davasına sahip çıkma bu olsa gerek.
Bu arada Çebi’nin yokluğunda CHP Belediyeleri rahat bir nefes aldı. Yaptığı paylaşım ve açıklamalarla Trabzon’da siyasi gündemin oluşmasına neden olan Çebi’nin yokluğunda muhalefet partileri rahatlatmış oldu. Çünkü AK Parti’de Çebi dışında muhalefet eden başka bir isim yok.
Zaman zaman bizlerinde sert eleştirilerine maruz kalan Çebi, bütün bu eleştiriler karşısında hoşgörülü ve nezaket dolu bir yaklaşım sergiledi. Çeb bu yönüylede alkışlanacak bir tavır sergiledi. Kendisine yeni görevlerinde kolaylıklar diliyoruz.










