AĞAOĞLU NET KARARINI VERDİ
Trabzonspor’da 1 Aralık’ta yapılacak olan genel kurulda başkan adaylığı yeniden gündeme gelen Ahmet Ağaoğlu, ailesinin izin vermemesi üzerine bu kararından vazgeçti.
Trabzonspor’da yönetim kurulu içinde yapılan oylama sonrası görevi bırakmak zorunda kalan Ağaoğlu, bu olayın ardından ailesine yeniden Trabzonspor’a aday olmayacağı konusunda söz vermişti. Özellikle eşi Beyza Hanım’ın uzun bir zamandan beri spor ve sosyal işlerle uğraşan Ahmet Ağaoğlu’na, “ artık ailene ve işlerine zaman ayırmanın vakti geldi. Bundan sonra hiçbir oluşum içinde yer almıyorsun. Hayatımızın geri kalan kısmını birliktestresten uzak huzur içinde geçirmek istiyorum” dediği ve Ağaoğlu’nun da bu konuda eşine söz verdiği öğrenildi.
Aslında Ağaoğlu kendisine yapılan baskılar sonrası ikna edilmişti. Başkan seçilmesi durumunda finansal destek de hazırdı. Fakat eşi ikna edilemeyince adaylık defterini kapatmak zorunda kaldı.
Kimilerine görede Ağaoğlu’nun Ertuğrul Doğan’ı tedirgin etmek için böyle bir yol izlediği ifade edildi. Günün sonunda Ağaoğlu aday olmadı.
***
DOĞAN YÖNETİM KADROSUNU YENİLİYOR
Trabzonspor’un genel kurulunda Ertuğrul Doğan’ın lsitesini yenilemesi bekleniyor. Özellikle genç iş insanlarını yönetim Kurulu’na alacağı konuşuluyor. Hekimoğlu Döküm Ortakları’ndan Sanayici İş İnsan Semih Hekimoğlu, Bahadır Grup Yönetim Kurulu Başkanvekili Melahat Bahadır Kemerkaya ve Denizer Balıkçılık Yönetim Kurulu Üyesi Tayfun Denizer’in ismi Doğan’ın yeni listesinde yer alacağı konuşuluyor. Derviş Köz ve Hüseyin Örs arasında tercih yapacak olan Doğan’ın Hüseyin Örs’ü yönetimine alacağı, Köz’e ise profesyonel bir görev vereceği belirtildi.
Doğan’ın İstanbul’dan ekonomik olarak çok güçlü iki iş insanını daha yönetime katacağı belirtildi.
***
BU PARKI HİÇ GÖREN YOK MU?
Trabzon Hükümet Konağı önündeki çay bahçesinin yenilenmeye modern bir park haline gelmesine ihtiyaç var.
Trabzon Valiliği, Trabzon Emniyeti Trabzon Bölge Adliyesi, Vergi dairesi İl Sağlık Müdürlüğü esnaflar ve vatandaşlar. Hepsinin ortak yeri olan parkın hali içler halisi. Sandalyeler kırık masalar eski havuz bakımsız. Adeta burası kaderine terk edilmiş! O kadar mülki amir ve memurların başka çaresi olmadığı için öğlen arası ve iş çıkışı oturmak zorunda kaldığı parkta gönül rahatlığı çay içilmiyor. Bu parkın gözden geçirilip yenilenip hizmete kazandırılması gerekir diye düşünüyoruz
***
OTURMA ALANLARI PERİŞAN!
Trabzon Büyükşehir ve Ortahisar Belediyesi çalışanları yetkilileri fırsat buldukça şehri şöyle bir gezsinler eksikleri not alsınlar.
Akşama kadar masa başı oturanlar kahve içenlere sesleniyoruz! Ya Allah aşkına bir gezin şu şehri!
Ara sokaklarda esnafların oturacağı bazı yerler içler acısı. Buralara bir dokunuş yapın. Oturma alanları çürümüş pas tutmuş çivileri çıkmış. Buraları düzenlemek zor iş değil! Cumhuriyet Mahallesinde Tabakhane Camii karşısında esnafın oturup çay içtiği arada bir oturalım dedik, çiviler dolmuş her yer! Bir gelin bakın iki tahta ile düzelecek iki dokunuş ile çözülecek şeyler bunlar!











ertuğrul doğan aynı vizyonla devam ediyor. trabzonspor'dan kovularak gönderilecek adama rakip çıkaramadık. trabzonspor bir 10 yılda kaybetmeye mahkum.